Idézetek

"Azt hittem érdemes meghalni csak ezér’ Hogy egy dalt eljátszak és hogyha belefér Színpadon halni meg dehogyis csatába Nem is párnák közt bár mindenhogy hiába" 30Y - Azt hittem érdemes

 

****************************

 

"Hello! Pocok arcú fiú, ne legyél oly szomorú! Hello! Olvassál sokat és látogass tanfolyamokat!" Belga - Hello

kommentek

  • jóakkor Niko: Nah szia.. Végre tudok kommentelni úgyhogy ajánlom h reagálj mer sokat szenvedtem vele h beregelje... (2009.07.26. 23:24) Utálok mindent és mindenkit...
  • Sahfania: Tudom, igazán régi bejegyzésed, de esetleg a kottát be tudnád nekem szkennelni, vagy segíteni egy ... (2009.06.01. 17:23) Ismét zongorázok
  • Némethné Antónia: Gyerekek! Ezeket a videókat miért csak itt látni? Terjesszétek! Nyilvánosságot neki! A Polgármeste... (2008.11.29. 18:42) Demonstráció az erőszak ellen az életért!
  • Mike007: Alapvetően nem rossz amit írsz, bát stílust csempészhetnél az írásaidba, amitől egyedi lenne az eg... (2008.11.26. 13:28) Az élet nem áll meg...
  • Utolsó 20

Nyugodj békében!

2008.11.25. 03:14 | "pestrisrac" | Szólj hozzá!

Ilyenkor érzem, hogy Kiskunlacházán élő emberek többsége igenis összetart. Rengeteg helyen láttam részvét nyilvánítást Nóri és családja felé. Még mindig nehezen viselem a dolgot, pedig nem voltunk barátok, márcsak a korkülönbség miatt sem, de én azért kedveltem őt. Ismertük egymást, táboroztunk többször is egy helyen egy csoportban. Én mégis mint ha egy kicsit én is meghaltam volna vele. Én mindig csak egy kedves aranyos kislányként emlékszem rá. Soha nem fogom őt elfelejteni.

Felmerülhet a kérdés, hogy mit keres az utcán egy 14 éves lány hajnalban? Ezt csak nem kiskunlacháziak kérdezhetik. Aki ott élt eddig sosem gondolta volna, hogy ilyen kegyetlen és szörnyű dolog megtörténhet. Nekem még a fejemben sem fordult meg sosem pedig nem vagyok már tinédzser. És igen az én szüleim is nyugodtan elengedték a hugaimat lacházán bárhova, bármikor. Mi baj történhetne? És sajnos meg kellett tudnunk, hogy a gonosz sosem alszik.

Emlékezzünk Nócira!

A bejegyzés trackback címe:

https://pestisrac.blog.hu/api/trackback/id/tr60787083

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása