Idézetek

"Azt hittem érdemes meghalni csak ezér’ Hogy egy dalt eljátszak és hogyha belefér Színpadon halni meg dehogyis csatába Nem is párnák közt bár mindenhogy hiába" 30Y - Azt hittem érdemes

 

****************************

 

"Hello! Pocok arcú fiú, ne legyél oly szomorú! Hello! Olvassál sokat és látogass tanfolyamokat!" Belga - Hello

kommentek

  • jóakkor Niko: Nah szia.. Végre tudok kommentelni úgyhogy ajánlom h reagálj mer sokat szenvedtem vele h beregelje... (2009.07.26. 23:24) Utálok mindent és mindenkit...
  • Sahfania: Tudom, igazán régi bejegyzésed, de esetleg a kottát be tudnád nekem szkennelni, vagy segíteni egy ... (2009.06.01. 17:23) Ismét zongorázok
  • Némethné Antónia: Gyerekek! Ezeket a videókat miért csak itt látni? Terjesszétek! Nyilvánosságot neki! A Polgármeste... (2008.11.29. 18:42) Demonstráció az erőszak ellen az életért!
  • Mike007: Alapvetően nem rossz amit írsz, bát stílust csempészhetnél az írásaidba, amitől egyedi lenne az eg... (2008.11.26. 13:28) Az élet nem áll meg...
  • Utolsó 20

Ismét zongorázok

2008.10.27. 01:59 | "pestrisrac" | 1 komment

Címkék: zene gitár zongora dun yann tiersen comptine autre été

Nem tudom miért de felszínre tört belőlem a zongorista énem. Amúgy is muzikális alkat vagyok szeretek zenélni. Fő hangszeremnek a gitárt tartom, játszok is egy bandában aminek jelenleg csak 3 tagja van abból én meg a dobos vagyunk fix tagok. A basszer az mint a mesékben, hol volt hol nem volt a próbákon. Na de térjünk vissza a zongorára. A kotta tartón találtam egy kottát amit gondolom a hugaim próbálgattak eljátszani. Rákerestem a youtubeon és meghallgattam. Hát egyből bele szerettem abba a számba és rögtön elhatároztam, hogy ezt én is megtanulom. Már 2 napja egyfolytában tanulom és elég jól megy már. Csak a két kezet kéne most már megfelelő tempóban összehozni és akkor nagyon szuper lesz. Tiszta sztivivánder :D

Ha valaki tud olyan oldalt ahol fenn van sok zongora kotta az lécci írja le a címet a kommentekhez nagyon megköszönném :)

Ja és ezt a számot gyakorolgatom. Érdemes meghallgatni. Yann Tiersen - Comptine d'un autre été

A bejegyzés trackback címe:

https://pestisrac.blog.hu/api/trackback/id/tr87733605

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sahfania 2009.06.01. 17:23:19

Tudom, igazán régi bejegyzésed, de esetleg a kottát be tudnád nekem szkennelni, vagy segíteni egy linkkel, ahol megtalálom? Már nagyon régóta keresem... :)
süti beállítások módosítása