Idézetek

"Azt hittem érdemes meghalni csak ezér’ Hogy egy dalt eljátszak és hogyha belefér Színpadon halni meg dehogyis csatába Nem is párnák közt bár mindenhogy hiába" 30Y - Azt hittem érdemes

 

****************************

 

"Hello! Pocok arcú fiú, ne legyél oly szomorú! Hello! Olvassál sokat és látogass tanfolyamokat!" Belga - Hello

kommentek

  • jóakkor Niko: Nah szia.. Végre tudok kommentelni úgyhogy ajánlom h reagálj mer sokat szenvedtem vele h beregelje... (2009.07.26. 23:24) Utálok mindent és mindenkit...
  • Sahfania: Tudom, igazán régi bejegyzésed, de esetleg a kottát be tudnád nekem szkennelni, vagy segíteni egy ... (2009.06.01. 17:23) Ismét zongorázok
  • Némethné Antónia: Gyerekek! Ezeket a videókat miért csak itt látni? Terjesszétek! Nyilvánosságot neki! A Polgármeste... (2008.11.29. 18:42) Demonstráció az erőszak ellen az életért!
  • Mike007: Alapvetően nem rossz amit írsz, bát stílust csempészhetnél az írásaidba, amitől egyedi lenne az eg... (2008.11.26. 13:28) Az élet nem áll meg...
  • Utolsó 20

Demonstráció az erőszak ellen az életért!

2008.11.29. 01:25 | "pestrisrac" | 1 komment

Címkék: magyar videó demonstráció dr. józsef motorosok gárda gój kiskunlacháza répás

A demonstrációnak vége. Az én tudomásom szerint békésen, balhéktól mentesen zajlott az este. Köszönöm mindenkinek aki ott volt, én sajnos nem tudtam elmenni, de lélekben ott voltam veletek!

Megpróbálok pár videót berakni/belinkelni.

sodi.blog.hu - Dr. Répás József beszéde:

 sodi.blog.hu - A képviselőtestület nyílt leve:

 sodi.blog.hu - Önkormányzati rendelet és fáklyák:

szentkoronaradio.hu - A felvonulók :


 

Hír TV riportjai:

http://hirtv.hu/filmek/kiskunlachaza8.wmv
http://hirtv.hu/filmek/kiskunlachaza9.wmv

A bejegyzés trackback címe:

https://pestisrac.blog.hu/api/trackback/id/tr26794175

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Némethné Antónia 2008.11.29. 18:42:10

Gyerekek! Ezeket a videókat miért csak itt látni? Terjesszétek! Nyilvánosságot neki! A Polgármester szép beszédének a Parlamentben, a híradóban a helye!
süti beállítások módosítása