Idézetek

"Azt hittem érdemes meghalni csak ezér’ Hogy egy dalt eljátszak és hogyha belefér Színpadon halni meg dehogyis csatába Nem is párnák közt bár mindenhogy hiába" 30Y - Azt hittem érdemes

 

****************************

 

"Hello! Pocok arcú fiú, ne legyél oly szomorú! Hello! Olvassál sokat és látogass tanfolyamokat!" Belga - Hello

kommentek

  • jóakkor Niko: Nah szia.. Végre tudok kommentelni úgyhogy ajánlom h reagálj mer sokat szenvedtem vele h beregelje... (2009.07.26. 23:24) Utálok mindent és mindenkit...
  • Sahfania: Tudom, igazán régi bejegyzésed, de esetleg a kottát be tudnád nekem szkennelni, vagy segíteni egy ... (2009.06.01. 17:23) Ismét zongorázok
  • Némethné Antónia: Gyerekek! Ezeket a videókat miért csak itt látni? Terjesszétek! Nyilvánosságot neki! A Polgármeste... (2008.11.29. 18:42) Demonstráció az erőszak ellen az életért!
  • Mike007: Alapvetően nem rossz amit írsz, bát stílust csempészhetnél az írásaidba, amitől egyedi lenne az eg... (2008.11.26. 13:28) Az élet nem áll meg...
  • Utolsó 20

A kurvák tényleg a sarkon állnak

2008.11.21. 05:25 | "pestrisrac" | Szólj hozzá!

Címkék: prosti kínai kurva zsaruk

A Thököly út tele van prostikkal. Mivel erre fele lakom sokszor járok a Thökölyn a 7-es busz vonalán. Általában 8 körül elszoktam menni egy közeli kínaiba kajálni és azon a 3-400 méteren amit sétálok legalább 2-3 kurvát mindig látok. Ma elgondolkoztam azon, hogy mi visz rá egy nőt arra, hogy az utcán álljon és kurvuljon. Jó most erre sokan azt mondják, hogy a pénz. Nem tom én inkább elmennék rabszolgának a helyükben de ezt soha. És még ráadásul nem azok a retek cigánykurvák akiknél látszik, hogy ez bizony ősi mesterség. Nem hiszem el, hogy nem tudnak más tisztességes munkát találni. Mikor beköltöztem az albérletben lakótársaimmal elmentünk egy szórakozóhelyre bulizni. Nem voltunk sokáig olyan 11-12 körül haza is jöttünk és mikor sétáltunk haza olyan csajt láttunk, hogy nem akartuk elhinni, hogy ott áll. Szőke haj, szép test, szép arc. Persze ő sem a buszra várt. Azóta sajnos nem láttam :D Biztos máshol "dolgozik". No sebaj. A minap éppen akkor mentem kajálni mikor egyik csajt igazoltatták a rendőrök. Mire kijöttem a kínaiból a zsaruk eltűntek a csajok meg ugyanott álltak. Ezt roppant érdekesnek találom. Lakótársammal azon gondolkoztunk, hogy mit kell tenniük azért, hogy folytathassák a műszakot. Lecsippentenek pár ft-ot az esti profitból? Esetleg a csajból csippentenek egyet? Mindegy ebbe nem akarok belemenni. Inkább kurvázzatok sokat, én nem fogok :D Ja és még valami. A kurvák tényleg a sarkon állnak.

A bejegyzés trackback címe:

https://pestisrac.blog.hu/api/trackback/id/tr85780600

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása