Idézetek

"Azt hittem érdemes meghalni csak ezér’ Hogy egy dalt eljátszak és hogyha belefér Színpadon halni meg dehogyis csatába Nem is párnák közt bár mindenhogy hiába" 30Y - Azt hittem érdemes

 

****************************

 

"Hello! Pocok arcú fiú, ne legyél oly szomorú! Hello! Olvassál sokat és látogass tanfolyamokat!" Belga - Hello

kommentek

  • jóakkor Niko: Nah szia.. Végre tudok kommentelni úgyhogy ajánlom h reagálj mer sokat szenvedtem vele h beregelje... (2009.07.26. 23:24) Utálok mindent és mindenkit...
  • Sahfania: Tudom, igazán régi bejegyzésed, de esetleg a kottát be tudnád nekem szkennelni, vagy segíteni egy ... (2009.06.01. 17:23) Ismét zongorázok
  • Némethné Antónia: Gyerekek! Ezeket a videókat miért csak itt látni? Terjesszétek! Nyilvánosságot neki! A Polgármeste... (2008.11.29. 18:42) Demonstráció az erőszak ellen az életért!
  • Mike007: Alapvetően nem rossz amit írsz, bát stílust csempészhetnél az írásaidba, amitől egyedi lenne az eg... (2008.11.26. 13:28) Az élet nem áll meg...
  • Utolsó 20

Hip hop jön vuk

2008.10.19. 15:52 | "pestrisrac" | Szólj hozzá!

Címkék: buli hányás haverok jager morrisons

Reggel 4x is jött a rohadékja. Tegnap igen kellemes kis estét tudhatok magam mögött. Barátom születésnapját voltunk hivatottak megünnepelni. Először egy skót étteremben kezdtünk. Az árak mondjuk igen csak a plafont verdesték. Bár ha belegondolok szokásos pesti szórakozóhely árak pl 500 egy korsó Dreher, 700 egy Jager. Az étlap nekem nem tetszet, vagy nem tudom lehet csak abban a pillanatban nem hangzottak jól a kaják. Végülis "fish and chips"-et ettem a bárány hús helyett, mivel az elfogyott. És ez volt a 2 olyan kaja amit megmertem kóstolni. Én hülye fejemmel elfelejtettem, hogy a hallal vigyázni kell mert azok bizony szálkát is tartalmazhatnak. Hát szerencsére nem kellett köpködnöm kifele folyamatosan a szálkákat így megúsztam a kellemetlenséget. Végülis csak 4 kilót hagytam ott az étterembe egy kajáért meg 3 sörért.  Ja amúgy finom volt. Majd ez után a kajálás után következett egy kis iszogatás még ott az étteremben. Már akinek mondjuk mert köztünk legyen szólva két részre lehetett volna osztani a brigádot. Gazdagok és nem gazdagok. azt nem mondanám, hogy csórók de azért én mondjuk nem igazán tudok kiadni 20 ezreket azért, hogy igyak pár 2-3 ezres whiskeyt. Éppen ezért ez a rész nekem és pár barátomnak igazán unalmas rész volt. Vártuk a következő helyszínt.

A fizetés után el is indultunk olyan 23 óra körül a Morrisons-ba. Az Oktogontól gyalogoltunk. Hogy miért gyalog az nekem is rejtély. Na szóval megérkeztünk a helyre gyorsan sorbanállás, de végülis nem jutottunk be mert egyik srácot nem engedték be, akinek saját elmondása szerint 120 ezer ft-ja van az éjszakára, így nem az öltözéke miatt kötöttek bele. Igaz elég gengszter feje van mivel egy fogadsá miatt levágatta kopaszra a haját. No semmi baj gyorsan kitaláltunk egy B tervet. Irány a school club. Hát oda is gyalog indultunk el, de szerencsére felszálttunk járműre :D most így hirtelen nem emlékszem mi volt az. Fél1-re oda is értünk. Hát eléggé kanbuli volt. A belépő 1kiló plussz 200 a ruhatár. A pia árak egész jók voltak. Itt sajnos megszegtem egy fontos szabályomat, hogy nem fogok cigit venni ugyanis leakarok szokni és már több mint egy hete rá se gyújtottam, de ott megtettem sajnos. De miért? Na mind1 marad az eddigi szóval továbbra sem fogok visszalépni aktív dohányzó életembe. Nem szeretnék tüdőrákban meghalni. Amúgy egy internetes oldalon olvastam vagy valami újságban, hogy a dohányosok nem olyan nagy százaléka tüdőrákos de a tüdőrákosok igen nagy százaléka (90% körül) dohányos.

Visszatérve az estére hajnal körül elindultunk haza taxival. 1800-ért haza is hozott hármunkat szóval nem volt nagy cucc. Itt aludt nálam 2 barátom is. Sajnos csak a földön tudtam őket elszállásolni, de jobb volt mint kinn várakozni az első hévre :)

A reggel az maga volt a pokol. Szerintem a Jager isten büntetése az alkoholizáló fiataloknak. Soha többet nem fogok inni egy kortyot sem. Egyszer már meggyűlt vele a bajom mikor megittam majdnem egy egész üveggel (7 decis). Utána olyat hánytam, hogy elpattant egy ér a szemembe és úgy néztem ki mint egy zombi 2-3 hétig. Na már most csak 4-5 nagy Jagert ittam, de ez is igen csak megártott nekem. Egy fincsi teával kezdtem a napot ami kb 5-10 perc múlva vissza is jött. Utána próbálkoztam egy kis vízzel oltani szomjamat. Mondanom se kell az is ugyanúgy végezte mint a tea. Ez után nem kísérleteztem több ivással. De sajnos még sikerült egyet kirakni mielőtt kiengedtem a haverokat meg miután feljöttem a lépcsőn. Az utolsó 2 volt a legrosszab. Jager "ízű" volt. Ha nem éppen hánytam volna akkor elhányom magam. Az érdekessége a dolognak az, hogy én nagyon ritkán hányok alkoholtól, sőt mostanában ritkán iszom.

Mindent összevetve remek kis nap volt, de a másnap egy szenvedés. Még most is fáj kicsit a fejem, de már javulok. Ennem kéne kicsit mert éhezem. Asszem ebből egy pizza rendelés lesz.

A bejegyzés trackback címe:

https://pestisrac.blog.hu/api/trackback/id/tr62721607

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása